torsdag 17 november 2011

Min torsdag

Hemma. Känns konstigt att inte gå till jobbet. Men jag har mina skäl. Jag behövs här och för mina barn. Morgonen avlöpte väl och barnen kom iväg till skolan. Jag kände mig rastlös. Använde min oro till att städa huset. Kl. 9 var huset skinande rent.


Nu kan man se sonens skrivbord. Innan var det överfullt med papper och pennor.


Jag unnade mig en god förmiddagsfika.


Och bra musik. Tack vännen för tipset! Äckligt bra låt: )




Efter lunch behövdes jag. Då var jag med på skolan en stund. Då kändes mitt beslut helt rätt. Att skita i jobbet och finnas till hands.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känns som det är bekymmersamt när man läser din blogg. Tänker på dig.
SPJ

Lilla P: sa...

SPJ: Tack! Det är lite bekymmersamt, men det kommer lösa sig...

Sessan sa...

Tänker oxå på dig . Blir nog bättre vad det nu kan vara.
Kram