torsdag 10 november 2011

Väldigt ovanligt

Här sitter jag nu. I min ensamhet. Barnen sover och mannen har gått och lagt sig. Jag njuter av lugnet och att det är fredag imorgon. Denna veckan har det varit mycket jobb. Känns som man bara jobbar, äter och sover... Men idag slutade jag tidigt: halv 3. Barnen och jag körde några ärenden. Ärenden till dem. Fotbollskort och ficklampa: ) Sen blev jag toktrött. Förmodligen för lite kaffe under eftermiddagen. Men efter kvällsmaten kom jag nog in i andra andningen. Då gick hela familjen ut på en liten promenad. Ficklampan skulle ju testas; )

Det fanns även energi till att åka och handla mat. Nu är kylskåpet välfyllt inför helgen.

Imorgon ringen mannens väckarklocka 04.45. Han ska iväg och jobba tiiiidigt. Min klocka ringer 06.00. Det betyder nästan sovmorgon för min del: )

Inga kommentarer: