tisdag 8 november 2011

Hej på er!

Har ni saknat mig? Jag har saknat bloggen, men inte hunnit med... Vår dator är helkass och det är lite bökigt att skriva på ipaden. Barnen tjatar om att vi ska köpa en ny dator. Och deras far har natuligtvis hjärntvättat dem så det är bara tjat om apple-dator. Yngste sonen har snöat in totalt på Moviestar planet. Äldste sonen har fått Facebook så det är konkurens om prylarna här hemma.

Jag jobbar och sliter som vanligt. Igår kväll var det möte igen. Trots att det tar mycket energi så ger det mycket också. Diskussionerna är väldigt utvecklande eftersom alla pedagoger är på hugget och väldigt duktiga.

Nu sitter jag här hemma med lite jobb. Utvecklingssamtalen ska förberedas och dessutom ska jag på en interjuv imorgon angående språk och språkstörningar. Men, men... Kvällen är väl lång...

Tack och lov är barnen ganska harmoniska för tillfället. Nu myser de runt här hemma i sina mysoveraller: )

Inga kommentarer: