tisdag 29 november 2011

Dålig uppdatering

Jag får verkligen prioritera för att reda ut livet. Mina egna behov ligger långt ner på listan. All tid och energi går till barn, familjepusslet och jobb. Fatta att jag längtar efter lite julledigt. Jag har sett till att ta mycket ledigt. Det behövs.

På torsdag är det första december. Jag vill att det ska komma lite snö nu. Jag tycker vi kan detta gråa vädret nu. I helgen bakade jag lussekatter och adventspyntade så klart. Julklapparna har jag inte ens börjat fundera på än. Ska försöka tokhandla allt på en gång framöver. Nu har vi i alla fall bestämt var vi ska fira jul. Vi ska inte vara hos oss. Skönt!

Mannen är ute på vägarna och jag har hjälpt barnen med läxan. Ikväll måste det bli lite kvällsjobb för min del också. Jag har mina sista utvecklingssamtal på fredag.

Imorgon ska mannen och jag på möte i skolan. Känns både bra och jobbigt.

Inga kommentarer: