torsdag 1 januari 2015

Årets första dag

Började med sovmorgon. Trots att jag bara drack vatten igår var det skönt att sova ut. Reste mig ur sängen och kände den underbara värken i kroppen. Träningsvärken. Rygg, lats och bröst efter gårdagens pass då jag i princip hade gymmet för mig själv. 

Nyårsaftons kväll började med restaurangbesök. Bara vi fyra i familjen. Riktigt mysigt att få sitta tillsammans och prata. Sen vidare mot svägerska med familj för prat och spabad. Hemma innan tolvslaget för att fira in nya året hemma med familjen och katterna. Ett bra slut på året. 

Nyårsdagen blev en aktiv dag då granen åkte ut, mathandling gjordes och förberedelser inför lördag då vi ska ha gäster. Efterrätten står redan i frysen. En kvällspromenad och ett benpass hemma.

Imorgon ska jag jobba. Skönt att det är fredag. Gymväskan står färdigpackad. Om planen håller sticker jag och tränar direkt efter jobbet. 


Inga kommentarer: