måndag 12 januari 2015

Omstart

Efter gårdagens energikollaps har jag idag tagit två beslut.
 Resten av januari ska vara en vit månad. Minst. 
Jag har idag inspirerats av Yoga girl och ska bli bättre på att stretcha. Ett nytt nummer av Hälsa & Fitness damp ner i brevlådan. Jag är inte ute efter yogan i sig. Inte det andliga. Flummiga. Nej jag vill åt den grymma kroppskontroll och den smidighet som kan uppnås. Ett steg vidare mot en stark och hållbar kropp. 

Annars en helt ok måndag som började ganska tröttsamt, men som bättrade sig. Kompade för att gå på skolmöte. Nya tankar och beslut som ska tas. 

Även idag ett hemmapass. Skönt att möjligheten finns. Ett bra skivstångspass för i princip hela kroppen. Och så körde jag igång min stretching. En stund efter träning. På mattan framför brasan. 





Inga kommentarer: