lördag 31 januari 2015

Snabb återhämtning

Det här är hur konstigt som helst. Efter gårdagens plötsliga insjuknande. Spy fyra gånger på tjugo minuter inne på en restaurangtoalett. Och idag. Nästan som vanligt. Började dagen rätt matt och med lite ont i magen. 

Men nu ikväll känner jag mig i princip som vanligt. Har kunnat äta som vanligt idag. Men också kurerat mig med värskeersättning och blåbärssoppa. Även lördagsgodiset slank ner. 

Vad det än var så är det skönt att det försvann lika snabbt som det kom. 

Igår kom min bok jag beställt. Helvetesveckan. Fick av en slump upp ögonen för den och blev nyfiken. Har läst 50 sidor. Vet ännu inte riktigt helt vad det går ut på. Men det handlar om mental träning och bryta den slentrianmässiga vardagen. Jag återkommer när jag vet mer. 

Nu ska jag sova och hoppas vara i bra form imorgon. 



Inga kommentarer: