torsdag 15 januari 2015

Intensiv vecka

En intensiv vecka går mot sitt slut. Vet inte hur denna veckan blev egentligen. Lyckas inte ta mig till gymmet en enda dag. Men nu siktar jag på lördag förmiddag och söndag. 

Gick upp skittidigt idag. Tog 2 d-vitamintabletter för att få mer energi. Det har jag gjort några dagar nu. Vet inte om det är bra eller hjälper, men kanske ändå. Höll mig i alla fall pigg i eftermiddags. Ja, det fanns ju inget val för det var bara att sticka iväg på skolmöte. Nya tankar har väckts och jag undrar vad vi ska ge oss in i. Sen fixades presenter i ilfart. Skönt när man bara springer på det man ska ha. 

Avslutade kvällen med mina favoriter ingefära, citron och honung. Och så familjen så klart. 

Förresten. En ny tv har kommit upp i köket. Det är allt lite småtrevligt. 

Inga kommentarer: