söndag 1 februari 2015

Förberedelser

Jag gillar förberedelser. Men efter att ha börjat läsa boken Helvetesveckan har de fått en ännu större betydelse. Där står mycket om mental och praktisk förberedelse. Idag har jag ägnat mig åt det sistnämnda. 

Förmiddagen var ganska lugn och jag kände mig helt återställd. Gick här och plockade, läste lite, lagade mat. Efter lunchen skjutsade jag sonen till ett kalas och fortsatte sedan till gymmet. Handspritade mig noga mellan varven och håller tummarna att ingen smittats. Fyra godisbitar och aminosyror som pwo och det blev ett bra pass. 

Matsedeln för veckan är klar. Maten är inhandlad. Morgondagens kvällsmat är till och med lagad. Leantavlorna är uppdaterade och träningsplaneringen gjord. Huset är städat. Kaffebryggaren är laddad. Mina kläder är framtagna. Träningsväskan är packad. Barnens saker är i ordning. 

Jag är redo för en ny vecka. 

Inga kommentarer: