tisdag 1 juli 2008

Mani


Jag känner att jag har fått mani. Loppismani. Jag bara längtar att få köra runt på loppisar i sommar. Idag har jag besökt en loppis och två second handaffärer. På loppisen köpte jag denna fina marmeladburk för endast 15 kr. Det var billigt för i nästa affär kostade en liknande 65 kr. På loppisen hittade jag tyvärr inga kaffekoppar men tallrikar som tillhör de serier jag letar koppar i. Vissa tallrikar kostade bara 1 kr styck. Handlade inga eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska göra av dem. Men koppar vill jag ha. Jag ska leta vidare. Hoppas att jag hinner köra till en loppis på söndag eftermiddag. Men det är tveksamt eftersom vi ska på konfirmation kl.10.

Min mani har smittat av sig på mina barn. När jag frågar yngste sonen vad han gjort på dagis idag svarar han: varit på loppis:)

Lilla P

Inga kommentarer: