torsdag 2 april 2009

Helgens mål!


Då var det dags för helg igen. Och vädret ska vara toppen. Det är ju härligt! Vi har inget inbokat utan tar helgen som den kommer. Det enda vi ska sträva mot är att lära yngste sonen cykla utan stödhjul. Har gått med honom några varv runt gatan i eftermiddag och det finns hopp om det. Han har ganska bra balans.

Jag upptäckte att han skäms för att visa sina kompisar på gatan att han har stödhjul. Stackars honom. Så nu får vi jobba på i helgen. Annars ska jag mest sitta i solen och slappa.

Jag är lite orolig för mitt högra pekfinger också. Jag har varit stel i leden hela veckan. Svårt att böja det. Idag var det till och med lite jobbigt att skriva. Hoppas det går över snart och att det bara är någon överansträngning. Måste gnälla lite här, för på jobbet får jag inga sympatier: )

Lilla P

1 kommentar:

Tovili sa...

Stackars stackars dig! Har tänkt på dig och ditt onda finger hela dagen idag, på hur det har gått utan mitt stöd.... Ta väl hand om fingret nu, så det är botat tills på måndag =)
(Det lönar sig att skriva att man saknar mig...)