torsdag 23 april 2009

Min helg har börjat!

Ikväll har jag varit och handlat mat så vi klarar oss i helgen. Har även köpt batterier till kameran så imorgon ska jag fota lite och lägga ut här.

Imorgon måste barnen och jag åka och köpa födelsedagspresenter till en 2-åring och en 8-åring. Jag vet inte vad jag ska köpa. Får improvisera. Annars ska vi ta det lugnt imorgon. Det är så lugnt och skönt här på gatan på fredagarna. De flesta jobbar, är i skolan eller på dagis. Mina lediga fredagar är faktiskt väldigt bra. Jag har svårt för att bestämma hur jag ska göra till hösten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lediga fredagar rules!! Vill absolut inte göra mig av med mina.
/Jennie

Lilla P: sa...

Ja, det lutar mer och mer åt att jag behåller dem. Trots att äldste sonen ska till skolan till hösten.

Lilla P