fredag 10 april 2009

Kort långfredag

Idag har vi haft det lugnt och skönt. Barnen och mannen började dagen med en cykeltur. Efter ca. en timme ringde de mig och sa att jag skulle hämta dem för de orkade inte cykla tillbaka. Det gjorde jag förstås.

När de var iväg satt jag i solen och läste "Skriet från kärnfamiljen". Där står det mycket tänkvärt.

Efter cykelturen fick mannen i uppdrag att baka en sockerkaka till eftermiddagens fika.

Efter lunch åkte jag på lite ärenden på Apoteket samt köpte leggings. Ett måste nu när det börjar bli varmt. Sen kom fikagästerna och stannade några timmar. Trevligt. Barnen fick mycket påskgodis!

Nu sitter hela familjen framför teven och väntar på Talang.

Sen ska jag sätta fötterna i ett fotbad och fila lite. Så de klarar av att visa sig offentligt utan strumpor.

Imorgon bär det av till Stora P. Hoppas kunna visa lite fina påskkort därifrån på söndag.

Lilla P

Inga kommentarer: