fredag 9 oktober 2009

Min fredag

Förmiddagen flöt på fint. Jag fixade allt som stod på min lista. En extra bonus var att lille sonen också blev klippt när jag klippte mig. Frisören testade att platta mitt hår med en plattång. Jag är fortfarande i chock eftersom min superlockiga hår blev helt platt! Hon lånade ut sin plattång till mig så jag får testa själv i helgen. Hon vill nog gärna sälja en till mig: )

Nu är äldste sonen hämtad. Vi fick även en kompis med oss hem.

Jag vet inte vad det är som händer. Men det är bara bekymmer med våra elektriska apparater. Dammsugarslangen har gått av. Hur det nu går till. Så jag kan inte städa riktigt här idag. Det har jag lite panik över.

Diskmaskinen fungerar inte. Och det är ett något större problem. Jag har ringt supporten med deras tips verkar inte funka. Detta måsta dock åtgärdas snarast.

Ikväll ska vi till svärmor och äta. Imorgon ska barnen på kalas på eftermiddagen. På kvällen ska vi till våra bästa vänner Renoverarna. Det ska bli sååå skoj!

2 kommentarer:

Anonym sa...

bildbevis på dig med rakt hår tack! coolt! men kanske inget man grejar med varje dag?

Angående dammsugarslangen så går det att fixa hjälpligt med silvertejp :-) Vi hade det så i ett halvår typ... Nu har vi ny (dyr) dammsugare. Och rent blir det! Diskmaskin ja, hur klarar man sig utan?

/Jennie

Anonym sa...

Ser också fram emot i morgon:) Varit och inhandlat mycket gott att dricka i flaskaffären...!! Har A putsat dansskorna och tvättat handsken...Kram fru Renoverare