torsdag 12 november 2009

Helt borta

Jag somnade totalt när jag la yngste sonen ikväll. När jag vaknade till fattade jag ingenting. Visste inte om det var morgon eller kväll. Jag är glad att det är torsdag så att jag är ledig imorgon.

Ikväll verkar sonen bättre. Ingen feber direkt. På morgonen hade han över 39 så mannen har varit hos doktorn med honom. Han lyssnade på lungorna och tog snabbsänkan. Allt var i sin ordning. Ingen test gjordes om det var svinis eller ej. Helt onödigt enligt läkaren. Det gör det varken bättre eller sämre. Han sa att det inte var något att oroa sig för. Bara hem och kurera vidare. Frågan är varför han hade full skyddsutrustning med hanskar och munskydd? Hmmm...

Imorgon kväll ska äldste sonen på sitt livs första disco. Det är 6:orna på skolan som ordnar disco för lågstadiet. Detta har han pratat om i flera veckor. Han och jag var iväg och köpte en ny snygg skjorta till honom. Och nya strumpor skulle han också ha: ). Undra vad han kommer att tycka om det?

Inga kommentarer: