onsdag 18 november 2009

Pust!

Äntligen hemma efter en tuff dag! Har känt mig trött i huvudet idag. Jag jobbade bara till 13.30. Kl. 15 var jag på anställningsintervju. Det var andra grillningen på det stället där jag var förra veckan. Nu fick jag träffa personalen. Allt gick bra. Besked kommer nästa vecka.

Ikväll måste jag bara ta det lugnt. Hur det än är så blir man allt lite spänd och nervös inför anställningsintervjuer. Nu efteråt kan man slappna av och då blir jag sååå trött.

Idag har äldste sonen varit i skolan. Det var inte så bra. Nu har han feber igen.

Ikväll blir det tv och en stor påse med lösgodis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så spännande ju! Klart man blir utmattad efter sådana bravader. Man skärper sig till tusen för att vara på tårna och alert och när man går därifrån går luften liksom ur en. Men härligt är det ändå på nåt sätt.

Håller tummarna!
/Jennie