onsdag 12 maj 2010

Det är ju bara onsdag!

Jag har trott hela dagen att det är torsdag. Bara för att jag är ledig imorgon. Det ska bli så skönt med en långhelg. Idag fick mannen reda på att han kan vara ledig på fredag också. Det är ju ännu bättre!

Ikväll är jag ganska trött. Det har varit en intensiv dag på jobbet. På förmiddagen var det gårdsmöte. Vi håller på att planera vår gård. Det görs inte i en handvändning. Lunchen var en höjdare idag: kroppkakor. Mums! Kl. 16 när arbetsdagen var slut var det dags för handledning. Då träffar mitt arbetslag en beteendevetare. Då får vi möjlighet att diskutera olika dilemman och annat som rör arbetet. Idag var andra gången och det var riktigt bra. Vi kommer dit förutsättningslöst och han leder in oss på olika diskussioner. Sånt gillar jag! Det utvecklar verksamheten. Nu ska jag stänga av hjärnan från jobb. Fast lite skrivjobb blir det nog i helgen.

Nu ska jag njuta av kvällen och ser fram emot lite sovmorgon imorgon.

Inga kommentarer: