tisdag 18 maj 2010

Pustar ut!

Ännu en dag som gått i ett oerhört tempo. Först nu kan jag sätta mig vid dator. Full fart på jobbet. Sen hämta barnen. Fixa kvällsmat till familjen plus syrran och hennes två barn.

Nu har vi en inneboende hos oss. Syrrans äldste pojk ska bo här till torsdag. Han ska praoa på mannens jobb onsdag och torsdag. Ska bli mysigt att ha honom här några dagar och barnen är förstås överlyckliga.

Jag som har en hel del att göra ikväll undrar om jag verkligen ska börja med det nu kl. 21.30... Har lite finslipning av utvecklingssamtalen att göra samt annan dokumentation.

Nattsömnen kanske inte blir den bästa i natt eftersom äldste sonen ligger i vår säng. Kusinen lånar hans säng. Fast trångt kanske är lite mysigt: )

Måste dela med mig av yngste sonens funderingar vid läggningen:

"-Vad händer om man stoppar en pissmyra i en lampa och tänder? Brinner den upp då? Det borde den göra. För det blir ju varmt."

Sötnos!!

Inga kommentarer: