tisdag 29 juni 2010

Kärt återseende!

Ikväll har vi varit och träffat gamla kompisar som numera bor i Norge. De är här på semester och bor då ute på sitt torp några mil utanför stan. Förra sommaren lyckades vi inte få ihop någon träff. Det var riktigt kul att träffas! De har också två pojkar, 7 och 3 år. De lekte, spelade fotboll, badade och metade. De har nämligen sjötomt: ) Barnen tyckte det var skoj och ville inte åka hem. Så ikväll blev det lite sent i säng... Fast imorgon har barnen lite sovmorgon. Äldste sonen ska lämnas på fotbollsskolan kl. 9. Yngste sonen och jag ska åka och köpa några nya akvariefiskar till mitt jobb. Sen lämnar jag honom och jag kör till jobbet och jobbar några timmar.

Nu har jag faktiskt börjat packa lite inför semesterveckan. Lika bra att börja lite smått, eftersom det ändå är för varmt för att sova: )

Inga kommentarer: