torsdag 17 juni 2010

Lite närmare semestern: )

Då var denna arbetsveckan slut: ) 3-dagars går kvickt och lätt. Det ska bli så skönt att ha båda barnen hemma imorgon och slippa gå upp och köra iväg till skolan. Imorgon måsta vi handla lite mat någon gång på förmiddagen. Städningen tror jag faktiskt att jag slarvar lite med imorgon. Tar bara det nödvändigaste. Nu är man ju mer ute än inne.

Jag hoppas verkligen prognoserna stämmer. Det ser nämligen ut att bli en fin midsommar. Så vill vi ha det. Jag längtar. Tycker att det är en mysig dag i goda vänners lag. Kläderna är fixade! De passar bäst om det är soligt och varmt: )

Vill avsluta med att lista dagens bästa:
att tvätta fötterna efter en dag i sandlådan på jobbet: UNDERBART!
mina barn leker för tillfället fantastiskt bra tillsammans. Hoppas det håller i sig...
och så... VÄDRET

Utan inbördes ordning; )

Inga kommentarer: