söndag 18 maj 2014

Dagen efter

Nu känner jag mig pigg efter att ha vilat en stund. Jag kan bara inte sova när jag varit på fest och druckit alkohol. Blev inte mycket alkohol för min del. Min kropp behöver regelbundna mattider och nyttigt leverne för att må bra. Så har det blivit. 

Men det är inte varje dag man är på ett slott. Trevlig och fin tillställning. Så tack, vänner! 

Snart är det dags att ge sig iväg med yngste sonen på fotbollsmatch. Han blev hastigt inkallad idag. Och det tackar han inte nej till. 

Jag hoppas hinna få till ett träningspass ikväll innan vi slår oss ner i soffan. Har börjat kolla på serien Våra vänners liv igen. Den är bara så bra! 

Förresten. Igår kväll fick jag åter slå hål på myten om att tjejer som styrketränar snabbt blir stora och manliga. En rädsla som finns och som avskräcker tjejer från att lyfta. Ack så fel. Finns inget som formar en kropp så bra som styrketräning. Och jag känner mig definitivt kvinnlig. 


Inga kommentarer: