söndag 11 maj 2014

En bra söndag

Sovmorgon. Att få ligga till 8 är otroligt skönt. Men sen räcker det. Jag älskar förmiddagar. Morgontimmarna. Sån är jag. 
Idag blev förmiddagen ganska kort eftersom jag var tvungen att fixa tidig lunch. Lax, innan det var dags för fotboll. Regnet höll uppe under matchen. En väldigt bra och spännande match som slutade oavgjort. 

Eftermiddagsträning. Bästa tiden, strax före 16 och en timme framåt. Hinner käka mellanmål en stund före och kvällsmat en timme efter. 

Blev ett helkroppspass idag. Perfekt, för imorgon blir det vilodag igen. Lång dag på jobbet, 8.30-20. 

Ny vecka väntar. Sex veckor kvar till semestern. Ofattbart. 
Jag har redan en plan för veckan i mitt huvud. Så måste det vara om jag ska må bra och kunna göra det som behövs, det som är viktigt och det jag prioriterar. Heltidsjobb och sen ska den andra tiden räcka till mycket. Och jag ska känna mig nöjd och glad. 
Balans i livet. 

Och ni. Solen kommer på torsdag. 


Inga kommentarer: