torsdag 11 december 2014

Bra energi

Jag vet inte vad som hänt, men denna veckan har jag känt mig riktigt pigg och glad. Allt har flutit på och jag har känt mig väldigt tillfreds. Bara att tacka och njuta av en vecka med flow och välmående. 

Trots tidig morgon var jag pigg när jag kom hem från jobbet vid 15-tiden. Fixade ihop lite kvällsmat. Hade inget planerat, så jag svängde ihop det jag kunde av det som fanns hemma. Det blev en ljummen pastasallad med lax. Helt ok. 

Sen packade jag väskan och körde iväg för att träna. Passar på att köra i princip hela kroppen när jag väl är där. Först fokus på ben och rumpa, sen överkropp. Intressant att se alla sorters människor som är där. En del verkar inte ha någon som helst strategi, utan går helt random mellan olika maskiner och kör ett set här och ett set där. 

Skönt att det är fredag imorgon. Då väntar en luciaupplevelse på jobbet. Och så smider jag lite planer för fredagskvällen. 

Inga kommentarer: