tisdag 9 december 2014

Koll på julen?!

Ikväll har jag skrivit ner all julmat som ska fixas. Vi brukar ha knytkalas, så jag ska delegera. Men jag ställer mig frågan. Hur gott är det med julmat egentligen? En salig blandning av allt möjligt som till slut smakar likadant när det blandats på tallriken. Kanske är dags att uppdatera julbordet och få in lite mer nyttigheter. 

For iväg en sväng ikväll för att börja på julklappshandlingen. Fick en del uträttat. 

För övrigt en ok tisdag då jag tog ett beslut som kommer ge mig nya utmaningar efter årsskiftet. Lite personlig utveckling är alltid bra. Så tänkte jag. 

När jag kom hem drog jag på mig träningskläderna för ett hemmapass. Men det blev inte långvarigt. Det killade i halsen så jag avbröt direkt faktiskt. Inte dra igång nåt skit nu. 

Inga kommentarer: