söndag 21 december 2014

Snaaart julledigt

En dag till sen väntar tio lediga dagar. Känns något konstigt att jobba imorgon. Har liksom på nåt sätt redan kommit in i jullunken. 

Har haft en skön söndag. Satte faktiskt klockan på 7 och klev upp då. Frukost i lugn och ro medan familjen sov vidare. Gick här och skrotade och drack kaffe. Kl 9 var jag på gymmet. Två pers och jag. Morgonträning passar mig plötsligt väldigt bra. Och jag måste säga att gymmandet har gett mig en träningsmässig nytändning. Precis vad jag behövde. Imorgon ska jag vila även om jag är grymt sugen på att åka dit imorgon också. Men nej. 

Eftermiddagen blöd på hockeyunderhållning. Idag var det en jämnare match som slutade med ett måls underläge. 

Ikväll fick jag med mig båda barnen till affären för att handla julmaten. Riktigt bra hjälp. Sen passade jag på att svänga ihop en plåt med knäckebröd när jag ändå hade ångan uppe. 


Inga kommentarer: