fredag 9 januari 2009

Jippi, vad det är roligt att blogga!!!!

4 kommentarer:

prylpinglan sa...

men du... är du lika mycket tattuggla som jag??? de står att du bloggat kl 04 någonting mitt i natten... å jag tänkte att de kanske e något som inte stämmer??? eller e du nattuggla?

Lilla P: sa...

prylpingla: nej, någon nattuggla är jag verkligen inte. Nattsömnen är väldigt viktig för mig. Den där tiden blir jag inte klok på för den har aldrig stämt. Vet inte hur man ändrar den heller...

prylpinglan sa...

nä jag tänkte väl...
kände på mig att du va en sån som sov ordentligt om nätterna!
jag tror du ska gå in under inställningar och välja formatering sedan får du ändra tidszon.. ha de gott!

prylpinglan sa...

hahhaa nu såg jag att jag skrivit tattuggla.... hahhahaha de va ju NATTUGGLA jag menade. Förlåt. :)