onsdag 7 januari 2009

Tillbaka!

Idag tyckte jag att det var dags att skärpa till sig och göra ett inlägg. Idag var första dagen på jobbet efter jullovet. Det var otroligt lugnt på jobbet så jag smet hem redan kl.12. Mannen slutade också 12 så vi hade en mysig eftermiddag tillsammans med barnen i pulkabacken. Eftersom de säger att imorgon är det sista dagen med kallt väder ville vi passa på. Barnen sprang upp och åkte ner. Igen och igen och igen... Själv slogs jag av vilken dålig kondis jag har. Måste ta tag i livet och börja röra på mig mer. Har visserligen ett rörligt jobb men det räcker inte. Får börja promenera på kvällarna, men det är lite trist att gå själv.

Det känns i alla fall bra att börja jobba igen. Att komma in i lite rutiner igen. Men det är bra med mjukstart med väldigt kort vecka.

Ska försöka skärpa mig och göra ett inlägg varje dag.

Oj, jag höll ju på att glömma. GRATTIS Stora P som fyller år idag! Många kramar från mig. Vi firar på lördag!

1 kommentar:

prylpinglan sa...

Kul att du fått lusten tillbaka! :)
Lät som du haft en rätt bra dag!

Å Stort Grattis till Stora P på födelsedagen! Hoppas du snart får lite tid över å kommer tillbaka på bloggen! Saknar dina inlägg!
Kram från Prylpinglan