fredag 25 september 2009

Härliga fredag!!!

Ledig! Verkligen ledig. Denna helgen kan jag verkligen slappna av. Förra helgen var det mycket jobb och annat i huvudet. Föräldramötet skulle förberedas, en jobbansökan skulle skrivas.

Idag känns det otroligt skönt att vara hemma. Trots att jag har lite att fixa med handling, städning och sånt så känns det helt ok.

Imorgon åker mannen iväg på en liten golftripp med vännerna. Han ska vara iväg till söndag. Jag vet inte riktigt vad barnen och jag ska hitta på imorgon, men det löser sig säkert. Kanske ska hyra några filmer till dem. På söndag ska vi till Stora P på kalas. Hennes man och äldste son har fyllt år. Det ska vi fira!

4 kommentarer:

Sessan sa...

Låter som en lugn och skön helg.. På lördag ska jag bara va sitta ihopkurad i soffan och bara soffta det har jag längtat efter ...

Anonym sa...

vad har du sökt för jobb nu? *nyfiken*

/Jennie

Lilla P: sa...

Jennie: Det ska öppna en ny förskola här i området vid årsskiftet. Av olika anledningar känner jag mig väldigt motiverad att söka. Jag har lagt ner hela min själ i ansökan. Hoppas det hjälper.

Sessan: Slappt och skönt ja!

Lilla P

Anonym sa...

spännande med nya utmaningar! och skönt att slippa köra så långt varje dag. håller tummarna för dig!

/Jennie