lördag 5 september 2009

Lördag

Idag har jag varit en snabbis på stan. Mest för att köpa alvedon, men tog mig också en titt på gardiner. Köpte hem ett par från Indiska. Tyvärr inte så snygga hemma hos mig som i affären. De får jag lämna tillbaka.

Nu är äldste sonen hos en kompis och leker. Yngste sonen bröt ihop när de inte skulle vara här och leka. Då ville han också leka med någon. Vi fick inte tag på någon lämplig att leka med. Tur att det är lördag. Jag mutade med lördagsgodiset och en film. Nu är det lugnt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ett missat samtal, vi har varit iväg på barnkalas hos grannen.
Dom kan väl leka en annan dag!
Nu vanskas det kräftskiva på gården, men först blir det femkamp, C är måttligt road över detta.
Hon har bestämt att hon ska fixa pajen :)
Ha en bra lördag!
/Renoverarna

Lilla P: sa...

Renoverarna: Ja, det får bli lek en annan dag. Ha så kul på kräftskivan!