tisdag 22 september 2009

Ruggit


Hösten är här. Det märks minsann. Idag var det kallt och blåsigt tycker jag. Dags att ta fram lite varmare kläder. Mössor till barnen måste inhandlas. Det är bäst att de får vara med och bestämma. Då är ju chansen lite större att de kommer ha dem på sig. Jag undrar om jag får på äldste sonen någon mössa? Jag får vara glad om han har jacka på sig.

Nu ska jag fixa ihop en pizza till kvällsmat. Sen blir det det vanliga. Tvätt, disk, ta fram rena kläder, packa väskor, duscha ungar, natta barn, slöa framför tv:n, stupa i säng.

Det går mycket slentrian i vardagslivet. Men det är man väl inte ensam om...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte direkt, ibland känns det som man är med i filmen, Måndag hela veckan :)
/renoverarna

Lilla P: sa...

Renoverarna: Nähä, har ni också det så??

Lilla P