lördag 30 januari 2010

Lördag

Idag gick hela familjen upp 7.30. Då kände jag mig faktiskt ganska utvilad. Efter frukosten fortsatte vi med lampan. När vi var klara och fått ihop den till en "boll" skulle vi ta fram sladden. Fanns ingen! Det skulle man tydligen köpa separat. Men det saknades dock en liten del som skulle varit med. Jag fick köra ner till affären. De fick plocka bort den delen från deras skyltex.

Nu har mannen och barnen åkt iväg en sväng. De skulle åka och kolla på Magnus Samuelsson ( ni vet, han den starke...). Han var här i krokarna och skulle uppträda lite. Sen ska de åka och köpa lampsladd. Sen ska lampan upp. Jag hoppas verkligen att det bli bra. Vi har en veckas öppet köp... Men efter allt detta slit...

Nu ska jag städa av det sista som inte hanns med igår. Sen ska jag förbereda maten till ikväll. Då kommer vänner till oss som vi inte träffat på ett bra tag. Ska bli trevligt.

Undra om man kan kolla lite på Robinson ikväll också? Det är ju final och faktiskt riktigt spännande.

Ha en skön lördag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

blev lampan bra? Bild, please! Vi letar oxå vardagsrumslampa och jag är nyfiken :-)
/jennie

Anonym sa...

Är glad att Jimmy inte vann!
Hade hoppats på Mats.
Herr renoverare