söndag 24 januari 2010

Söndag kväll!

Helgen börjar närma sig sitt slut. Att det alltid ska gå så fort. Idag har det inte hänt så mycket. Äldste sonen har haft en kompis här. Yngste sonen var knäckt för att han inte fick leka med någon. Men han var med de andra så det gick ganska bra ändå till slut.

Jag har varit och köpt 3 par mysbyxor till barnen. Det är de enda byxor som gäller för dem. Tyvärr. För jag gillar inte det precis. Men jag kan förstå att de tycker det är skönt. Till den yngste hittade jag supermjuka svarta plyschbyxor. Rätt fina ändå faktiskt.

Nu är äldste sonen på innebandy. Jag lämnade honom där idag. Annars brukar jag alltid vara med, men ibland är det lite drygt.

Ikväll blir det hemlagad pizza och en förhoppningsvis slapp kväll i soffan. Ni som ska kolla på "Sommaren med Göran": berätta för oss sen om den är bra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

mysbyxor fyller sin funktion på vintern under täckbyxor/overall tycker jag. det är verkligen inte bekvämt med jeans under. Alla andra årstider är de dock mest opraktiska (förutom hemma till mys då).
Hoppas ni får en bra vecka!
Kram
/Jennie

Lilla P: sa...

Jennie: Visst är det så att de är skönare att ha under. Ha en bra vecka du med!

Kram

Anonym sa...

tyvärr var alla ex uthyrda, får bli en annan kväll :)
Renoverarna