söndag 24 juli 2011

Full aktivitet!

På förmiddagen tog vi med barnen på hemlig utflykt. De gissade och gissade, men lyckades inte lista ut att vi skulle spela fotbollsgolf. Vi har aldrigt gjort det innan. Det var riktigt kul, men inte helt enkelt. Det var ju ute på landet så det var inslag av kor och kalvar på banan.

I eftermiddags ville barnen bada trots det kalla och dåliga vädret. Barnen hoppade glatt i ändå. Föräldrarna stod på bryggan och frös.

Sen fick jag plötsligt ett ryck och tog ut allt ur mina garderober. Ett tag var det fullkomligt kaos i sovrummet. Jag försökte sortera och rensa ut.

Till slut blev det ordning och reda. Kläderna prydligt upphängda och vikta i backarna. I ena garderoben har jag de kläder jag gillar bäst och använder mest. I andra garderoben har jag sånt jag gillar men inte använder så mycket och ofta. Höger är favvo-garderoben om ni undrar; )

En liten hög med kläder rensades ut också.


Imorgon ska syrran och jag till mamma och rensa lite hos henne. Undra om jag gör några fynd där.. Mannen ska spela sin årliga golftävling.

Inga kommentarer: