tisdag 19 juli 2011

Hårt arbete för lilla mig!

Idag har jag burit brädor. Projektet lekstuga fortsatte hos mamma idag. Jag och barnen åkte ut på eftermiddagen. Då hade svågern redan varit där ett tag. Jag och barnen bar brädor och lastade på släpet. Det blev några rundor till tippen. Men nu är den borta!

Mannen har jobbat några timmar ikväll. Han har kört till Jönköpng med något vattenprov. Imorgon blir det också några timmars jobb för hans del. Då ska han till Halmstad. Det är ingen ordning med vår semester i år känns det som.

Idag har vädret varit helt ok. Uppehåll och runt 20 grader. Det är inte så höga krav man har egentligen. Fast det verkar ostadigt framöver. Inget högtryck på gång. Sola och bada känns rätt avlägset...

En vecka har gått och jag har tagit bort stygnen. Min svägerska som är distrikssköterska gjorde det på mig hemma. Men jag är fortfarande omplåstrad...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vädret är ju verkligen sådär, men vi har iaf fått en dags sol i Haverdal och Falkenberg idag. Imorgon ska det visst bli sämre igen så nu är vi på väg hem. Har inte mycket planer framöver så ni får gärna komma upp en sväng om ni har lust!
Kram Jennie

Lilla P: sa...

Jennie: Tack snälla för inbjudan! Mycket möjligt att vi tar en tur till er någon dag om det passar. Vi hör av oss. Kram