söndag 17 juli 2011

Hårt arbete

Idag har vi varit hos mamma och hjälp henne lite. Det var rivning av lekstuga som var uppdraget idag. Den 37 år gamla lekstugan hade gjort sitt. Taket höll på att rasa in. Mannen gick loss med kofoten, men den fick han knappt ha i fred : ) Äldste sonen tyckte det var jättekul att riva. Han jobbade på bra.

Ser ni hålet i dörrens nederkant? Där sparkade jag hål en gång när jag blev instängd av syrran och jag fick panik. Det är inte lätt att vara lillasyster ; ) Men jag kunde redan då!


Ikväll sover äldste sonen över hos en kompis. Yngste sonen blev helt knäckt. De har ju hållt ihop hela dagarna nu. De är verkligen ihop hela tiden. Ska bli mycket spännande att se hur deras syskonförhållande utvecklats efter att ha varit så tighta som små. Hur som helst... Det är bra att de delar på sig lite.


Yngste sonen och jag har suttit och småpratat och pärlat armband ikväll. Mysigt!

Inga kommentarer: