torsdag 14 juli 2011

Mycket energi!

Idag har regnet bara öst ner! Jag har fortsatt plockandet och städandet. Och jag tycker att det är riktigt kul. Nu orkar jag hur mycket som helst. Igår kväll höll vi på och plockade i olika skåp till 23.30. Förra veckan var jag trött och sov mycket, men nu har jag återhämtat mig och fått nya krafter. Om jag fortsätter på detta vis kanske jag uppnår mitt mål: att när semestern är slut ska det inte finnas en enda pryl i huset som jag inte vill ha. Det är så skönt att rensa!

Idag började vi plocka i skåpen i tvättstugan. Nu är det ordning även där.

Nybakat till kaffet också så klart. Kolakakor!

Dessutom har jag målat tre fönsterbrädor idag. Jag har länge retat mig på dessa brädor som bara varit lite laserade, dvs rätt hopplösa att torka av. Nu är det vita, blanka och fina.


Min man är nästan chockad över min energi. Han som är van att ha en ganska trött fru... Jag är rätt förvånad själv också ; )







Inga kommentarer: