måndag 11 juli 2011

Opererad!!

Idag har jag legat på operationsbordet. Jag har länge funderat på att operera bort en konstig utväxt som jag har på kinden. Nu har jag äntligen tagit tag i saken. Nu är den borta och jag är omplåstrad och fin: )

Först fick jag en bedövningsspruta. Den gjorde ont. Sen kände jag fortfarande. Då fick jag mer bedövning. Sen skar doktorn, eller rättare sagt klippte bort den. Han klippte hur många gånger som helst lät det som. Sköterskan torkade blod. Sen sydde doktorn tre stygn. Jag blev lite kallsvettig och snurrig. Det blir så nära på något sätt när de är i ansiktet och grejar. Jag fick ligga kvar en stund innan jag reste mig och åkte hem.

Så skönt att ha det gjort! Hoppas ärret blir snyggt...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att ha sånt avklarat! Snygg din blogg har blivit! Ha en fortsatt skön semester!

/U

Lilla P: sa...

U: Tack! Jag var lite trött på bloggen, men nu blev den lite roligare. Ha det bra du med!