onsdag 20 februari 2013

Nu så!

Jag har varit lite off. Av olika anledningar. Har inte orkat skriva. Men nu är jag tillbaka med ny kraft. Hoppas att ni har saknat mig ; )
Och jag hoppas att min onsdagskväll ger mig den där feelgood-känslan som den brukar : )
Nu väntar fyra lediga dagar och det är efterlängtat. Trots att det finns en hel del inbokat så är det skönt. Imorgon är det åter dags för ett nytt möte. Igår var vi på ett. Huvudet svämmar över av ny information och ställningstaganden.

Har precis tänt en brasa som värmer skönt. Kom att tänka på det året, för länge sen, då jag jobbade på ett föräldrakooperativ på landet 4 mil från stan. Varannan dag började jag 6.15. Det första jag fick göra var att tända i vedpannan för att få värme och varmt vatten. Det var en upplevelse och nyttiga erfarenheter. Längtar inte tillbaka!

Inga kommentarer: