onsdag 13 februari 2013

Sena tankar

Det kliar i fingrarna och jag måste skriva av mig innan jag och tankarna kan vila. Jag är ju sån.

Mia på Grötö, vilket kvalitetsprogram. Snacka om heliga onsdagskvällar! Så intressanta samtal mellan människor som verkligen har något att säga. Dagens ledord var skuld, bekräftelsebehov och inre ålder.

Jag är så glad att jag inte känner en massa skuld. Utan känner att jag är good enough! På senare tid prioriterar jag hårt. Jag ser till att må bra, gör inte massa saker för andras skull, ser till att behålla det i livet som betyder något för mig, som får mig att må bra.

Och på tal om inre ålder... Jag mår rätt bra där jag är nu. Men då närmare 38 än 39...

Hade kunnat skriva mycket mer, men klockan är mycket. Och kl. 5.30 är det dags att upp och hoppa igen!



Inga kommentarer: