måndag 28 april 2014

Full av energi

Jo men faktiskt. Har känt mig pigg hela dagen. Tyckte dock att jag till bringade för många timmar på jobbet idag. Slutade kl 17 och då hade jag mycket som jag ville hinna med på de fåtal vakna timmar som återstod av dagen. Gjorde upp en mental plan i bilen hem från jobbet. Direkt in i köket och laga kvällsmat. Samtidigt fixa ihop kolakakor. Till morgondagens fika på jobbet. 
Konflikthantering och gränssättning och annat mindre skoj som tillhör föräldrarollen. Men helt plötsligt hade lugnet lagt sig igen och jag såg min möjlighet att träna. Helt ok pass. 40 svettiga minuter och jag blev lite som en ny människa. 
Kl 20 landade hela familjen framför tvn och programmet Svett & etikett. Mitt nya favvo. Idag om yoga. 

Fotbad. Nagelmålning. Och nu i säng. 
Nöjd med min dag. Och glad att jag hittade dessa bortglömda byxor i garderoben. Har varit svala och sköna idag. 



Inga kommentarer: