tisdag 8 april 2014

Men shit, hur mycket kan det va?!

Att göra en helt vanlig tisdag?!
Trött när klockan ringde strax före 5. Bara att kliva in i duschen, dricka te och smoothie, på med sminket och iväg för att öppna. Full fart på jobbet med jobb längre än beräknat. 
Hämta barnen och iväg till frissan. Vann tid genom att båda klipptes samtidigt. 
Idag önskade jag fler timmar att bolla med. En massa saker som bara var tvungna att fixas. Och utan en plan. Men allt flöt på och jag bockade av mer jobb hemifrån, loppisinbjudan å skolans föräldraförenings vägnar, laga fiskburgare från grunden utan recept och träna. 
Kl 20 var jag klar och riktigt nöjd med dagens insats. Landade i soffan med yngste sonen för att kolla Biggest Looser. Vårt nya favoritprogram. 

Idag har kesoburken varit min räddning för att hålla blodsockret i schack. Och idag har jag börjat käka omega 3-tillskott. Får vi se om det kan vara bra. 


Inga kommentarer: