onsdag 16 april 2014

Tom i huvudet

Vet knappt vad jag ska skriva. Trött. Händelserik dag. Inga särskilda händelser, utan mest bara mitt vanliga intensiva liv. Men med lite extra så här inför påsk. 

Slutade kl 14 och då prioriterade jag 45 minuter ute i solen. Gav extra energi till att orka med resten. Skjutsa till träning. Kolla på ny bil. Systemet. Kvällsmat. Baka två sorters kakor. Storhandla inför påsk. 

Träningen fick stå tillbaka idag. Så var egentligen inte tanken. Men med närmare eftertanke så har jag tränat sex dagar i rad. Min kropp mår bra av en vilodag idag även om huvudet ville något annat. 

Skickade även iväg mannen till affären för att köpa ingredienser till ett bröd jag ska baka. Bara konstiga och nyttiga saker som han var ganska obekant med. Men han lyckades komma hem med allt. 

Nej. Dags att sova och vara nöjd med denna dagen. 


1 kommentar:

Anonym sa...

Glad Påsk Lilla P
SPJ