tisdag 29 april 2014

Mycket mat

Har aldrig ätit så mycket som nu när jag tränar. Ändå är jag i mitt livs bästa form och tightar till mig. Konstigt, men den ekvationen går ihop. 
Ännu en pigg dag. Efter jobbet fick jag med mig yngste sonen på en ärenderunda nere på stan. En mjukglass som muta, men det kan det vara värt för mysigt sällskap. 
Hem och fixa kvällsmat. Lax och potatismos. Invänta att maten ska sjunka ner innan det var träningsdags. Ett bra benpass. Det var länge sen jag var så jäkla svettig. Underbart! 
Biggest Looser tillsammans med familjen. Gillar PT-Sabina. Hon är hård och tuff. 

Dags för mat igen. Om inte magen ska kurra ihjäl sig inatt. Ny portion med lax och potatismos. Rester som blev kvar. Åt inte upp allt moset. Bara så ni vet. 

Avslutar med ett litet musiktips. Grym träningslåt. Och partylåt. Sandstorm. 



Inga kommentarer: