söndag 9 november 2014

Helgen

En lång söndag som började med Farsdagsfirande på sängen. Sen skickade vi i väg sonen på hockeymatch långt iväg. Kom hem åtta timmar senare. Glad och nöjd efter en 13-4 seger och fyra gjorda mål. 

Mannen och jag ville hitta på något idag. Han fick äran att bestämma. Då blev det en tur till en dyr möbelaffär med designmöbler en halvtimme bort. Kul att gå där och kolla lite. Jag är så sjukt sugen på att sätta igång med om-och tillbyggnaden nu. Vi är ju såna att vi vill att allt ska hända direkt. Lite rastlösa typer. Nu får vi träna vårt tålamod. 
Är helt såld på Stringhyllor så det planerar vi för att ha i vårt kommande kontor/hall. 

Summerar min träningsvecka genom att vara nöjd med mina fem pass som jag fått ihop. Just nu flyter det på rätt bra. Mina armar och axlar känns så där trötta som de ska göra efter bra träning. Vill köpa Olgas träningsdagbok för att kunna börja skriva ner träningspass. Tror faktiskt inte att det är helt fel att göra det. 

Imorgon väntar en ny vecka att ta tag i. 



Inga kommentarer: