tisdag 11 november 2014

Tioåring

Det blev en bra tisdag på det stora hela. Lite låg på förmiddagen, men ny energi efter maten. Hade lite svårt att planera upp min kväll. Tog den lite som den kom. Började med kvällsmaten. Idag fisk-och räksoppa. Gott, men inte populärt hos barnen. Det hade jag inte förväntat mig heller. Katterna däremot blev som tokiga när de kände räklukten. 

Sen var det dags för lite shopping. Yngste sonen var så sugen på att köpa lite nya kläder. Och jag tyckte också att det behövdes. Så vi fick en mysig stund tillsammans och jag uppskattar verkligen den harmoniska tioårsåldern som han befinner sig i nu. Riktigt trevligt umgänge med honom nu. Vill stanna tiden och försöker njuta av det som är. 

Sen fick jag min tid. 40 minuters träning. Nu känner jag definitivt att jag behöver några vilodagar. Bra planerat eftersom onsdag och torsdag är fullbokade med annat. 


Inga kommentarer: