torsdag 6 november 2014

Inte en sekund till..

...ute i det här skitvädret. Så tänkte jag när jag lämnade jobbet efter att varit ute två timmar i regnet och kylan idag. Men trots det blev det faktiskt en kvällspromenad. Inget regn. Hög musik i lurarna. En gammal musiklista som väckte minnen. Kul med låtar som man nästan glömt bort att man gillat så.

Även idag har jag lyckats vara väldigt effektiv och utnyttjat tiden på bästa sätt. Efter jobbet kl 15 bytte jag om direkt och körde ett pass. Sen städade jag av lite samtidigt som jag lagade maten. Typ. Därefter fick vi besök av en kollega och hennes barn som framför allt skulle kolla på vår katt. 

Därefter kom den där kvällspromenaden. Som var riktigt skön för kropp och knopp. Kan inte säga annat än att det är skönt med fredag imorgon. 




Inga kommentarer: