lördag 14 mars 2009

Lördag!


Idag har det varit full fart. I alla fall för äldste sonen. Först kalas mellan 11-14 och sedan simskola. Nu är han lite sliten. Det blir nog svårt för honom att hålla sig vaken till melodifestivalen ikväll. Han gick dessutom upp kl. 06.00.

Medan han var på kalas var övriga familjen på stan. Handlade ingenting faktiskt. Jo, lite vin förresten. Lille sonen lyckades få igång ett larm inne på Lindex. Han försökte öppna en bakdörr. Då blev han helt knäckt och ville åka hem. Snart måste jag ta tag i vårskor och vårjackor till barnen.

Ikväll ska jag laga kycklingwok. Har aldrig testat det innan. Hoppas det blir gott. Sen blir det väl lite onyttigheter framför tv:n. Men jag är duktig, jag äter inget onyttigt i veckan. Jag sparar mig till helgen.

Nu är barnen ute och spelar fotboll. Mannen håller på och mixtrar med någon belysning han har köpt som ska fällas in i trädäcket.

Strax ska jag börja skära grönsaker.

1 kommentar: