söndag 15 mars 2009

Söndag


Idag på förmiddagen fick jag lite städmani. Jag började städa äldste sonens rum. Tog bort allt från bokhyllorna, torkade, rensade, slängde och satte dit igen. Oj, jag trodde aldrig att jag skulle bli klar. Sonen själv kom också och hjälpte till så det var ju bra. Till slut hade han ett skinande rum. Och garaget fylldes åter igen med prylar som ska slängas.

På eftermiddagen fick vi fikagäster. Svägerskan med familj. Vi åt våfflor.

Ikväll blev det hemlagad pizza. Väldigt gott med bacon, lök och röd paprika. Tyvärr blev det lite för mycket ost på. Men den slank ner ändå.

Nu sover barnen och jag ska förbereda kläder inför morgondagen. Jag ska även förbereda lite inför jobbet imorgon också. Jag ska alltså jobba av lite barnfri tid.

Idag har jag också surfat runt och kollat olika resor. Längtar så mycket efter att ligga på en strand någonstans där det är varmt. Typ Grekland eller Cypern. Men det kostar mycket. Hittade ett fint hotell på Kreta som kostade 18 000:- med all inclusive. Rätt ok, men ändå mycket pengar som sedan bara är borta. Men man har ju en upplevelse...

1 kommentar:

Anonym sa...

tycker att 18000 var okej boka tänk på att all mat ingår.
therese