lördag 7 mars 2009

Min lördag

Idag på förmiddagen tog hela familjen en tur till stan. Jag skulle kolla efter en kjol som jag spanat på ett tag. Barnen ville gå på Stadium. Mannen fick följa med dit. Kjolen fanns inte kvar i min storlek. Jag blir så trött. Varför är jag så velig? Jag skulle köpt den direkt när jag såg den.

Nu har vi precis varit och lämnat mannen på idrottshuset där han skulle spela badminton med 6 andra killar. De ska ha sk herrfest idag. Det brukar de ha några gånger per år. Idag skulle det då bli lite idrott först, sen bastu kan man tänka, sen skulle det bjudas på norrlänsk middag, sen någon bar, sen vill man inte veta mer... Hoppas han är i hyffsat skick när han kommer hem. Det tror jag.

Barnen och jag ska mysa och titta på Disneydags, Wild Kids och Melodifestivalen. Har köpt revben till barnen, själ ska jag äta rester. Orkar inte stå och laga massa mat ikväll.

Men nu blir det en kopp kaffe!!

Lilla P

Inga kommentarer: