måndag 9 mars 2009

Vardag igen

Nu sitter jag här framför datorn och slappar lite efter veckans första arbetsdag. Barnen är nyduschade och tittar på Bompa, mannen hoppar hopprep i köket, brasan är tänd och jag ser fram emot min tonfisksallad som jag ska göra när barnen somnat. Jag har det rätt bra alltså!

Veckan känns lite tung med många långa arbetsdagar. På onsdag är det föreläsning på kvällen. Om värdegrunden. Klockan 18.30-21.00. Exakt hur pigg kommer man vara då på en skala?

Men idag fick man lite vårkänslor igen när solen tittade fram. Gick en runda på lunchrasten. Solen värmde och fåglarna kvittrade. Bort med all snö nu!

Lilla P

1 kommentar:

Tovili sa...

Menar du att du lämnade byggnaden utan att meddela detta??? VAaaaaaaaaaaaa.... Tyckte väl att det var nåt som inte stämda =)